Securitas lanserar nu appen MySecuritas som ger företagskunder en översikt på säkerhetssituationen direkt i sin mobil. Det är nästa steg för Securitas i den digitala övergången inom säkerhetsbranschen och ger kunderna tillgång till framtidens teknik och tjänster.
Nu lanserar säkerhetsjätten appen MySecuritas, som är Securitas nya kanal i kommunikationen med kunderna. MySecuritas skickar pushnotiser när något uppmärksammats, skapar digitala rapporter och ger kunderna möjlighet att analysera säkerhetssituationen på daglig basis. I appen kommer säkerhetsansvariga för små och medelstora företag få full översikt på säkerhetsarbetet som väktare och säkerhetspersonal utför och vilka hanteringsåtgärder som vidtagits.
– MySecuritas skapar nya möjligheter för oss som säkerhetsföretag och kommer att underlätta vardagen för de företag som använder våra tjänster idag. Det här är en del av Securitas digitalisering som påbörjades för ett par år sedan, säger Joachim Källsholm, vd på Securitas Sverige AB.
Utrullningen bland befintliga kunder har påbörjats och kommer fortsätta under 2019. Nedan kan du se ett filmklipp om hur MySecuritas fungerar.
Vill du veta mer om MySecuritas? Kontakta Leon Eckervall, Produktchef för MySecuritas på 076-101 72 06.
Är du kund hos Securitas idag och vill veta mer om hur du får tillgång till appen? Kontakta din kontaktperson på Securitas Sverige AB.