Få gratis rådgivning av en expert
Vi hjälper dig att hitta den bästa säkerhetslösningen för dig och ditt företag.
Hantera ditt säkerhetsarbete och få relevant, aktuell och korrekt information om dina larm och händelser med push-notiser och i vår mobilapp. MySecuritas är framtaget för att göra det enklare för säkerhetsteam, analytiker och kontrollcenter att samordna svar, hantera hot och minimera säkerhetsrisker på rätt sätt. Din dag är tillräckligt hektisk; låt MySecuritas mobilapp organisera ditt säkerhetsarbete och hålla dig uppdaterad.
Ta del av dina rapporter direkt i MySecuritas kundportal.
MySecuritas Risk Prediction är ett riskprognosverktyg som med hjälp av Artificiell Intelligens (AI) och med 80% träffsäkerhet genererar riskprognoser i ditt område. I appen får du enkelt en överblick av risknivån för dina objekt för att du ska kunna agera proaktivt och minimera risken att bli drabbad av inbrott.
Säkra ditt företags uppgifter i en tid där digitala bedrägerier och ID-kapningar blir allt vanligare. Tyvärr är det också vanligt att inte upptäcka en kapning förrän det redan har orsakat problem eller större skador.
Få tillgång till dina larmtjänster direkt i din mobil eller dator med MySecuritas Larmtjänster. Via pushnotiser får du möjlighet att agera direkt om larmet skulle gå.
Samla dina säkerhetsrapporter digitalt med MySecuritas bevakning. Här kan du följa ditt säkerhetsarbete i realtid och vidta åtgärder direkt. Med trendrapporter över återkommande händelser får du även en överblick av ditt företags största säkerhetsrisker.
Oavsett vilken typ av verksamhet du vill skydda så gör Securitas det det enkelt för dig. Med vår långa erfarenhet och expertis skräddarsyr vi en säkerhetslösning helt utifrån dina behov. Du får rätt skydd, koll på kostnader och konsekvenser vid oväntade händelser.
Fyll i dina kontaktuppgifter så hjälper vi dig att hitta den bästa säkerhetslösningen för dig och ditt företag. Vill du hellre ringa oss? Då når du vår telefonlinje för företag på 010-470 55 50.
En av våra servicerådgivare kommer att kontakta dig inom kort!
Ja, MySecuritas fungerar för alla larmanläggningar som ligger kopplade mot vår larmcentral, även larmanläggningar som är installerad av tredje part.
Det är inget krav men vi tror ni kommer uppskatta att i realtid ha möjlighet att hantera personer, kontaktlistor och personliga koder från larmcentralen. Ni får även notis när något händer på ert objekt och kan läsa alla rapporter, se statistik och trender på ert företag.
Det är inget krav men vår erfarenhet är att säkerheten höjs om alla behöriga på företaget enkelt kommer åt sin personliga kod i systemet. Alla funktioner styrs efter behörigheter i 5 nivåer där man med högsta behörighet kommer åt alla funktioner och med de lägre nivåerna har begränsad tillgång.
MySecuritas utvecklas ständigt och just nu finns larmcentral och rapportering. Tjänster som brand och parkering har egna separata lösningar idag. På sikt kommer samtliga tjänster finnas tillgängliga i en plattform.