Få gratis rådgivning av en expert
Vi hjälper dig att hitta den bästa säkerhetslösningen för dig och ditt företag.
Vi erbjuder flera olika kundtjänster inom parkering för att alltid kunna ge dig bästa möjliga support. Dessa är alla öppna dygnet runt, året om - för att du ska kunna få hjälp när än du behöver den.
Securitas Sverige AB åtar sig att svara på inkommande Intercom-samtal från kunds valda anläggningar. Intercom-supporten är bemannad med välutbildad personal och supporteras av våra underleverantörer. Operatörerna hanterar kunderna på ett professionellt sätt enligt era önskemål och givna instruktioner. Securitas personal är uppkopplade mot systemen och utför erforderliga arbetsuppgifter dygnet runt.
Vid val av telefonsupport tilldelas kunden ett eget nummer in i kundtjänsten och besvaras med kundnamnet. Parkören hamnar alltså inte på något gruppnummer och telefonsupporten är utrustad med ett köhanteringssystem som informerar om köplats. Denna kundtjänst har även en callback-funktion där kunden erbjuds att bli uppringd i händelse av kö. I tjänsten ingår även att kundens parkörer kan mejla in frågor som handläggs och besvaras av kundtjänsten.
Med Kundtjänst Telefoni får du följande:
Med Kundtjänst för ANPR får du följande:
Oavsett vilken typ av verksamhet du vill skydda så gör Securitas det det enkelt för dig. Med vår långa erfarenhet och expertis skräddarsyr vi en säkerhetslösning helt utifrån dina behov. Du får rätt skydd, koll på kostnader och konsekvenser vid oväntade händelser.
Fyll i dina kontaktuppgifter så hjälper vi dig att hitta den bästa säkerhetslösningen för dig och ditt företag. Vill du hellre ringa oss? Då når du vår telefonlinje för företag på 010-470 55 50.
En av våra servicerådgivare kommer att kontakta dig inom kort!