Få gratis rådgivning av en expert
Vi hjälper dig att hitta den bästa säkerhetslösningen för dig och ditt företag.
Securitas Contact Center skapar trygghet dygnet runt, oavsett om det gäller jourservice, kundservice eller trygghet. Vad behöver du och ditt företag?
Du kan tryggt lägga din verksamhet i våra händer under tider som du själv inte finns tillgänglig. Vi är alltid redo och vi agerar snabbt för att skydda dina värden.
Till oss ringer dina hyresgäster för att anmäla ett fastighetsproblem eller störningsärende. Det är oss du kontaktar för att trygga dina medarbetare som jobbar ensamma och när olyckan eller krisen är framme så samordnar vi all relevant information och kommunikation så att inget missas.
Vi står alltid i beredskap för att hjälpa dig om en krissituation skulle uppstå. Hela 75% av årets timmar är belagda utanför kontorstider - men vår larmcentral finns här för dig, dygnet runt. Vi hjälper dig om något oväntat inträffar genom att ta emot akuta felanmälningar och övervaka driftlarm från din fastighet, lite som en jourhavande hyresvärd.
En fastighetsjour kopplad till vårt Contact Center som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar, för att hjälpa dig och dina hyresgäster på bästa möjliga sätt.
Med Securitas väktarassistans kan du erbjuda din personal en ökad säkerhet och trygghet i er arbetsvardag.
När du ansluter din fastighet till vår trygghetsjour ger du dina hyresgäster en enkel kanal för anmälning av störningsproblem.
Erbjud dina kunder service av högsta kvalitet med Securitas Contact Centers kundspecifika telefontjänster.
När en kris uppstår eller en olycka inträffar behövs en effektiv krisorganisation. Vad gör du om något händer?
Oavsett vilken typ av verksamhet du vill skydda så gör Securitas det det enkelt för dig. Med vår långa erfarenhet och expertis skräddarsyr vi en säkerhetslösning helt utifrån dina behov. Du får rätt skydd, koll på kostnader och konsekvenser vid oväntade händelser.
Fyll i dina kontaktuppgifter så hjälper vi dig att hitta den bästa säkerhetslösningen för dig och ditt företag. Vill du hellre ringa oss? Då når du vår telefonlinje för företag på 010-470 55 50.
En av våra servicerådgivare kommer att kontakta dig inom kort!
Tillsammans med kunden kommer vi överens om vad du behöver. Det kan vara instruktioner kring hur vi ska agera i specifika ärenden eller så är det baserat på att ett frågeträd som vi tillsammans tar fram för att reda ut vad ni behöver hjälp med.
Vår tjänst Jourmontör som vi för närvarande enbart erbjuder i Stockholm innebär att vi skickar specialister inom bland annat VVS och El, som i många fall kan lösa felet permanent. Inom rikstäckande fastighetsjour hjälper vi till med enklare ärenden samt ser till att lösa akuta problem tillfälligt tills en specialist kan åtgärda felet dagtid.
Nej våldsamma situationer är en polisär fråga, trygghetsjouren handlar om att på uppdrag av fastighetsägaren se till att bomiljön är trygg för alla boende, till exempel genom att be någon som borrar sent på kvällen pausa sitt arbete till nästa dag eller ibland bara dokumentera vilken hyresgäst som inte följer reglerna i fastigheten.
Kontakta oss så kan vi diskutera hur vi skulle kunna hjälpa, våra uppdrag sträcker sig från att fylla på förbrukningsmaterial på obemannade platser till att göra efterlysningar på nätet. Är din förfrågan något vi kan leverera med kvalitet och effektivitet så kommer vi hjälpa dig.